Twój koszyk jest pusty

Towar podlega zwrotowi/wymianie do 14 dni od momentu otrzymania. Zwracany lub wymieniany towar powinien być kompletny, posiadać metki i zawieszki, w które był zaopatrzony oraz nie może nosić śladów użytkowania

Zwrot

W celu dokonania zwrotu towaru, prosimy wypełnić formularz wymiany/zwrotu (pobierz), zawierający oświadczenie o odstąpieniu od umowy i wysłać go na własny koszt razem z towarem na niżej podany adres:

Guguła Monika Harciarek

ul. Pużaka 6/54, 42-224 Częstochowa

Zwrot należności obejmuje wartość odsyłanego towaru, zwrotowi nie podlegają koszty dostawy. Zwrot należności za odesłany produkt nastąpi w ciągu 14 dni kalendarzowych od momentu otrzymania przez sklep kompletnej przesyłki z towarem nienoszącym śladów użytkowania. Zwrot będzie dokonany przelewem na rachunek wskazany przez klienta w formularzu wymiany/zwrotu.

Wymiana

W celu dokonania wymiany towaru należy najpierw wypełnić formularz zwrotu/wymiany (pobierz), w którym zawarte będzie wskazanie towaru, na który ma nastąpić wymiana, który należy wysłać na adres e mail: Ten adres pocztowy jest chroniony przed spamowaniem. Aby go zobaczyć, konieczne jest włączenie w przeglądarce obsługi JavaScript.. Po otrzymaniu przez sklep formularza wymiany/zwrotu, Klient otrzyma od nas maila z potwierdzeniem dostępności towaru (co oznacza wyrażenie akceptacji sklepu na wymianę towaru). Po potwierdzeniu dostępności towaru wymieniany produkt należy wysłać na własny koszt na niżej podany adres:

Guguła Monika Harciarek

ul. Pużaka 6/54, 42-224 Częstochowa

Jeśli wymieniany produkt jest droższy od zakupionego, prosimy o przelanie na nasze konto różnicy. W tytule przelewu należy wpisać „wyrównanie do zamówienia nr…………”. W takiej sytuacji wysyłka jest realizowana po otrzymaniu przez nas przelewu.

Gdy produkt jest tańszy od zamówionego poprzednio, w ciągu 14 dni kalendarzowych od dnia otrzymania przez nas wymienianego produktu różnica zostanie przelana na numer konta podany w formularzu wymiany/zwrotu. Sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje

Klientowi przysługuje prawo do złożenia reklamacji w przypadku stwierdzenia w dostarczonym towarze: wad fabrycznych lub niezgodności towaru z towarem zawartym w zamówieniu. W takim przypadku prosimy o odesłanie towaru przesyłką pocztową ekonomiczną na adres sklepu:

Guguła Monika Harciarek

ul. Pużaka 6/54, 42-224 Częstochowa

Do odsyłanego towaru prosimy dołączyć dowód zakupu wraz z wypełnionym formularzem reklamacyjnym (pobierz), sklep nie przyjmuje przesyłek wysłanych za pobraniem.

Reklamacje rozpatrywane są w ciągu 14 dni od daty otrzymania przez sklep przesyłki z reklamowanym towarem. W przypadku uznania reklamacji, towar uszkodzony zostanie naprawiony lub wymieniony na inny, pełnowartościowy, a jeśli będzie to już niemożliwe (na przykład z powodu wyczerpania zapasów towaru), sklep zwróci klientowi równowartość ceny towaru lub zaoferuje mu inne, dostępne w sklepie towary do wyboru.